- ПРОСТІ КРОКИ ПІДГОТОВКИ ДО ПРЕДМЕТНИХ ОЛІМПІАД.


      
   Відомий американський психолог П. Торранс, який уславився
дослідженнями творчої обдарованості дітей. Ось цей реєстр: 1) нерівно
успішний; 2) вибивається із загального темпу; 3) дивний у поведінці,
незрозумілий; 4) «вискакує» на уроках з безглуздими запитаннями; 5)
зайнятий своїми справами (індивідуаліст); 6) може бути конфліктним (не
знаходить з оточуючими спільну мову); 7) іноді тугодум; 8) не завжди
підкоряється більшості чи офіціальному керівництву.
   Американські дослідники творчої обдарованості учнів зазначили, що по-
справжньому талановиті діти рідко бувають відмінниками.
   Кроки підготовки: 1. Розвиток логічного мислення;
                                       2. Створення проблемних запитань;
                                       3. Побудова гіпотез;
                                       4. Розвиток просторового уявлення;
                                       5. Інформаційна суперечка.
   Кажуть, що всі діти обдаровані. І це щира правда. Все залежить від вчасно
виявленого таланту і від його розвитку. Просто комусь таланить на людей, які
помічають дитячий талант, розвивають його, а комусь – ні. Для того щоб
розвивати людей, потрібно створити умови, щоб іскра в душі людини могла
розгорітися. Це залежить від батьків і вчителів.
   Кажуть, що цвіт таланту ніколи не розцвіте на повну силу, якщо хист від Бога
не плекати, якщо здібності від батька-матері не розвивати, якщо розум від
природи не посилити інтелектом освіти.
  
                  З ЧОГО ПОЧИНАЄТЬСЯ ЕФЕКТИВНИЙ УРОК.
                                                                     Розкажи мені – і я забуду.
                                                                      Покажи мені – і я зрозумію.
                                                                      Примусь мене зробити – і я навчуся!
                                                                                                     Конфуцій.
   Урок починається з мотивації, що збуджує інтерес, підвищує рівень
навчальної праці, розвиває комунікативні навички.
   Необхідно використовувати ігрову діяльність в навчальному процесі; її
використання дає змогу успішно формувати і закріплювати позитивне
ставлення дитини до навчальної праці, граючи на уроці, діти психологічно
розкуті що сприяє вияву їхніх творчих здібностей, нівелює негативне
ставлення до об’єктивно складної навчальної праці. Позитивний досвід
хочеться повторити на вищому рівні складності завдань. При цьому
непомітно для себе дитина «втягується» у навчальну працю, пізнає її радість.
Усвідомлення «я це можу» зміцнює впевненість в собі й породжує потребу
«мені це необхідно, цікаво і зовсім не страшно».
     

Комментарии